People working on laptops

Czym Jest Slow Marketing, Jak Działa oraz Jak Go Stosować.

Slow Marketing jest mało znaną częścią całego Slow Movement, według którego coraz więcej ludzi chciałoby żyć. Na czym polega i jak stosować ten typ marketingu?

Slow Marketing a Slow Movement

Zacznijmy od tego, że slow marketing jest drobniutkim elementem całego slow movement. Co to takiego slow movement? Jest to idea wychodząca naprzód, szybkiemu trybowi życia, który jest narzucany przez dzisiejszą technikę i społeczeństwo. Zwolnienie, przemyślenie, zredefiniowanie priorytetów, zmiana podejścia i działania a więc bardzo gruntowne zmiany dla wielu osób. Owe “powolne” podejście jest możliwe do zastosowania w każdej dziedzinie życia. Z powodzeniem istnieje slow science u naukowców czy slow cooking w gastronomii. Cały ruch slow jest nastawiony na wykonywanie rzeczy i przeżywanie życia w prawdziwszy sposób. W bardziej przemyślany, zrównoważony, mądry, nastawiony na jakość sposób. Chodzi tutaj na przykład o trwałość rzeczy, jakość spożywanych posiłków czy wagę naukowych teorii. Kwestie związane z trwaniem w czasie są bardzo trudne, wręcz niemożliwe do obliczenia. Przykładem może być pytanie o to ile zyskujemy przestawiając się z fast foodów na slow cooking. Czy będziemy to mierzyć w kaloriach? Wizytach u lekarza, których nie odbędziemy? Czy w jeszcze inny sposób? Niektóre kwestie w życiu są po prostu tego warte i to wiadomo. Dlaczego więc warto skorzystać ze slow marketingu?

Czym Jest Slow Marketing?

Sam marketing jest tu po prostu działaniem nastawionym na dotarcie do osób, które są zainteresowane dziedziną w której ulokowany jest nasz produkt. Tyle. Nic nowego. Jak natomiast wytłumaczyć slow? Nie chodzi tutaj o powolne dodawanie kolejnych postów na naszego bloga czy o rzadsze dodawanie nowych kampanii reklamowych na social media. Chodzi o słowo synonim - unhurried. Bez pośpiechu. Jak wygląda życie bez pośpiechu? To życie w którym jest więcej spokoju. Więcej czasu do namysłu. Więcej przestrzeni, żeby powiedzieć nie. Bardziej świadome decyzje, więcej rozwagi, prawdziwsze relacje. Stąd wypływa życie bardziej zrównoważone, tu pojawiają się pomysły o przeprowadzeniu na wieś, do przestrzeni mniejszej ale bardziej naturalnej. Tutaj znaczenie zaczynają odgrywać produkty trwałe, pomysły trudniejsze do sprzedania prostym błyśnięciem na instagramie. Slow marketing jest więc oddziaływaniem na odbiorcę w sposób trwały, bo oparty na prawdziwym, dłuższym kontakcie, który został zainicjowany przez samego odbiorcę, który sam poszukuje produktów i pomysłów, które zaplanował mając do tego odpowiednio dużo czasu i siły na jego zdobycie.

Slow Marketing u Nas

W życiu w którym nie trzeba dziś nigdzie biec, jest przestrzeń na książkę. Wybraną i zakupioną przez czytelnika. Zakup książki jest spowodowany głównie dwoma kwestiami (odsyłam do statystyk). Pierwszą jest polecenie książki, zasłyszenie o niej od specjalisty lub innej osoby. Drugim natomiast jest tutaj kwestia ceny.

Jeśli posiadasz wiedzę w swojej dziedzinie oraz jesteś w stanie polecić jedną książkę związaną tematycznie z Twoim produktem to jak najbardziej trafiłeś w odpowiednie miejsce.

Na YouTalky możesz zakupić u nas etykiety na książki, które po naklejeniu związane są z danym egzemplarzem. Każdy kod jest unikalny co daje szereg korzyści użytkownikowi ale główną korzyścią jest bezpośredni kontakt z nim, który jest do Twojej dyspozycji. Jeśli potrafisz opowiedzieć o zaletach książki, dodając do tego od siebie swoją wiedzę to znaczy, że stawiasz na jakość oraz prawdziwość przekazu. Na pewno zostanie to docenione przez czytelnika, który korzystając z kodu QR może Cię posłuchać i zaufać, żeby potem wejść na Twój profil na YouTalky, gdzie może dowiedzieć się więcej o Twoim biznesie. Książka z kodem jest sprzedawana jako używana, więc użytkownik nabędzie egzemplarz taniej. Książka jest dobrem trwałym oraz często jest odsprzedawana, możesz więc docierać do znajomych czytelników przez długi czas.

Czy Slow Marketing Z Nami Jest Dla Ciebie?

Wymogiem jest czytanie. Jeśli nie znasz tytułów książek, które mają wartość lub znaczenie w Twojej branży, żadnej nie przeczytałeś/aś to trudno będzie rozeznać się w tym co warto przeczytać. Nie ma nic gorszego niż książka, która po kilku miesiącach staje się makulaturą. Czy można nazwać kogoś dobrym specjalistą jeśli nie potrafi wskazać książek, które poszerzyły jego horyzont? Nie musi to być książka stricte związana z zawodem, chodzi tutaj o dotarcie do laika. Posłużę się przykładami ze swojego życia: Lekarz polecił mi Katharsis Szczeklika, psycholog polecił Człowieka w poszukiwaniu sensu, Viktora Frankla a dietetyk swoją ulubioną książkę kulinarną. Wszystkie książki cenię, przeczytałem i posiadam a ludzi, którzy mi je polecili pamiętam do dziś.

Jeśli i Ty chcesz aby ktoś pamiętał o tym co robisz, odezwij się do nas.

Dziewczyna czytająca książkę

Zacznij katalogować razem z nami

Bez względu na to czy prowadzisz prywatną biblioteczkę i chcesz mieć rękę na pulsie czy prowadzisz biznes książkowy. Sprawdź naszą ofertę.

Pakiety Kodów